On vähän niinkuin kokeilu olisko tästä mulle henkireiäksi.

Mun maailma on edelleenkin hyvin kaksjakoinen. Mun ystävät ja mun harrastukset kuuluu etupäässä tähän "rebel" maailmaan. Koti, työ, perhe ja sukulaiset kuuluu tähän "normaali" maailmaan.

"rebel" maailmassa on paljon testoo. Hommat pyörii paljolti naisten, viinan, nopeiden prätkien tai autojen ympärillä. Semmosta äijäenergiaa ja miesten juttuja. Mä oon aika poikkeus vaikapa tässä netinkäytössä ja siinä et mul oli ehjä perhe lapsineen, melkeen maksettu omakotitalo ja hyvä duuni. Tähän yhteyteen nyt sit pitää korostaa et mä olin ehdottoman uskollinen koko mun puol elämää kestäneen liiton ajan. Täs maailmassa ei oikeen oo ketään jolle puhua näistä mun ongelmista. Tässä maailmassa miehet on miehiä ja miehet ei itke ja tekee miesten tekoja. Tässä maailmassa kommentit on tyyliin: äh no naisia tulee ja menee. No hanki tyttöystävä. Em mä oo koskaan rakastanu mitään tai ketään paitsi mun lapsia (kaks kertaa eronnu ja helvetin hyvät välit lastensa kanssa). Tässä maailmassa naiset on kierrätyskamaa mutta se että mä halusin lapset ja rupesin yh:ksi ei yllätä ketään. Lapset ei ole kierrätyskamaa.

"normaali" maailmassa kaikki piti olla hyvin. Kaks älykästä ja lahjakasta jälkeläistä, melkein maksettu talo, hyvä duuni, ei taloudellisia ongelmia, hyvä ja kiva puoliso, vanha tasaantunut parisuhde jossa toisen tavat ja toimet tuntee jo aika hyvin ja on helppo olla, ihan hyvää sexii. Kuinka väärässä sitä voikaan olla? Duunis sit tunenkin itseni aika ulkopuoliseksi. Uskokaa tai älkää, taustoistani ja "rebel" maailmastani huolimatta olen onnistunut tekemään pitkän uran  yhdessä  suomalaisessa kansainvälisessä  teknologia yrityksessä. Olen ylempi toimihenkilö ja nautin manageritason  liksaa. Mut en oikein tunne  yhteenkuuluvuutta noiden  insinööri nörttien kans. Eli yksin olen sielläkin.

Eli mulla ei siis ole oikein ystäviä joiden kans puhuu tästä joten tämä blogi olkoon sitten se millä mä märehdin tätä itsekseni.

Kommentit ovat toivottuja hyvässä, pahassa tai muuten vaan...